FAQ

1. Czy muszę się rejestrować, żeby zrobić zakupy?

Nie, nie ma konieczności rejestracji. Można zrobić zakupy bez zakładania konta. Aby złożyć zamówienie, w formularzu wpisz swoje imię i nazwisko, adres dostawy i swoje dane kontaktowe - mail i numer telefonu.
Te same informacje wpisujesz podczas zakładania konta, więc poświęcasz tyle samo czasu, a posiadając konto masz wgląd do historii swoich zamówień, możesz stać się naszym stałym Klientem i korzystać z rabatów!

2. Ile kosztuje dostawa?

Koszt dostawy uzależniony jest od wartości koszyka oraz adresu. Automatyczna wartość jaka podstawia się dla Twojego koszyka to koszt związany z transportem kurierem, po wprowadzeniu adresu dostawy wartość ta jest weryfikowana na podstawie informacji w zakładce "Warunki dostawy".

3. Czy można dodawać produkty do gotowych koszyków?

Gotowy koszyk jest w naszym sklepie traktowany jako jeden produkt, który jest pakietem i zawiera w sobie inne towary. Jeśli zdecydujesz się na gotowy koszyk, kontynuuj zakupy dodając wybrane produkty do koszyka głównego.

4. W jaki sposób dodać więcej niż jedną sztukę do koszyka?

Można dodać więcej niż jedną sztukę produktu, wpisując interesującą ilość, nie wchodząc w jego szczegóły. Aby zobaczyć szczegółowy opis produktu  należy kliknąć w ikonę produktu, w tym miejscu też można dodać więcej niż jedną sztukę. 

5. Co mogę zrobić jak nie obsługuję komputera na tyle, żeby robić zakupy przez internet?

Możesz skontaktować się z nami telefonicznie. Pomożemy Ci zrealizować zamówienie, możesz też podać nam konkretne produkty, które chcesz kupić, wprowadzimy Twoje zamówienie, wybierzesz metodę płatności, zakupy dostarczymy do Twojego domu, a Ty zostaniesz naszym Klientem.